[gdzie kupić] kociołek 6-8 l
Basia Z.
2006-01-18 10:38:34 UTC
Czy obecnie trafiają się w sklepach spore kociołki > 5 l z pokrywką do
gotowania na ognisku ?
Trochę chodzę po sklepach sportowo-turystycznych ale nie spotkałam takiego.
Nie widziałam również w marketach.
A kociołki w sklepach internetowych spotkałam jedynie w cenie > 60 zł i to
bez pokrywki.
Czy to na prawdę tyle teraz kosztuje ?
Bardziej mnie interesuje kociołek 8-10 l niż 5 l.

A moze na Słowacji da się coś takiego kupić taniej ?

Pozdrowienia.

Basia
Jacek Bronowski
2006-01-18 10:44:25 UTC
Czy to na prawdê tyle teraz kosztuje ?
Bardziej mnie interesuje kocio³ek 8-10 l ni¿ 5 l.
A moze na S³owacji da siê co¶ takiego kupiæ taniej ?
czy chodzi o cos takiego:
http://www.foto.risp.pl/index.php?menu=6&id=1&lp=2477
http://www.foto.risp.pl/index.php?menu=6&id=0&lp=2476

Na Slowacji to chyba tylko ze 2 razy widzialem ale raczej na poludniu -
natomiast od groma mozna tego znalezc przy drogach na Wegrzech i troche w
Rumunii.
pozdr.
Jacek Bronowski
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto.risp.pl - ***@risp.pl
Aktualnie 5345 zdjêæ z 10 krajów.
Basia Z.
2006-01-18 10:46:54 UTC
Post by Jacek Bronowski
http://www.foto.risp.pl/index.php?menu=6&id=1&lp=2477
http://www.foto.risp.pl/index.php?menu=6&id=0&lp=2476
Ten jest chyba żeliwny i ciężko go nosić ze sobą przy plecaku.
Aczkolwiek pamiętam taki rajd na który Przemek P. przytargał taki kociołek
żeliwny.

Niemniej mi się nie chce nosić takiego przez 2 tygodnie.

Pozdrowienia.

Basia
2006-01-18 11:02:25 UTC
Post by Basia Z.
[...]
No Basiu w cenie złomu chcesz taki kociołek kupic? :-)
6 litrowy dobry a dobry to znaczy stalowy lub żeliwny kociołek i trochę waży
i trochę kosztuje. Ciebie oczywiście interesuje stalowy a taki to te 80-100
zł minimum to już kosztuje niestety. Swoją drogą i tak niewiele w porównaniu
do byle gara na kuchenkę w którym się chyba buli za składany uchwyt :-).
8 i 10 litrowy kociołek stalowy z pokrywką widziałem w Gdańsku, ale
większość takich kociołków faktycznie sprzedają bez pokrywki.
Inny pomysł jaki stosowaliśmy to kupujesz kuty stalowy chiński wook ma tak
około 6 litrów (one zawsze mają pokrywkę) i donitowuje się dwa uszka do
powieszenia.
Teraz gdzie szukać
Gdańsk - sklep harcerski za murami, zazwyczaj mają ale nie wiem czy 10
litrowe
Sklepy ze sprzętem westernowym - trafiają się czasem kociołki
Pogadać z maniakami rycerstwa, oni takie skuwają z kawałków blachy a i pod
Grunwaldem się trafiają sprzedawcy.
Popłynąć na Pilicę na około 207 km rzeki (łatwo poznać), po prostym kawałku
około km, rzeka zakręca w prawo, a na lewym wysokim brzegu (biały piasek)
jest taka wiatka i przed wiatką wisi sobie taki 10 litrowy bezpański
kociołek, ale nie ma pokrywki :-)

Basia Z.
2006-01-18 11:07:31 UTC
Post by G
6 litrowy dobry a dobry to znaczy stalowy lub żeliwny kociołek i trochę waży
i trochę kosztuje.
Interesuje mnie kociołek aluminiowy, który jest lekki i można go nosić przy
plecaku.

Aluminiowy komplet menażek złożony z dwóch garnków i pokrywki, a wiec
trudniejszy w wykonaniu kosztuje coś około 40 zł.
Nie przypuszczam aby koszt surowca był taki wysoki.

Pozdrowienia.

Basia
Wojciech Wierba
2006-01-18 11:21:20 UTC
Post by Basia Z.
[...]
Basiu,
Sprawa nie jest prosta, niestety.
http://sklep.harcerstwo.pl/x_C_Dz__P_14110017.html
(z pokrywka, ale tylko 5l i 85 zl)
http://www.e-horyzont.pl/site/?p=produkty&prodid=1389&horsid=6d1d75273e797b2d67d6a2f7f1fc56fb
(z pokrywka, ale tylko 5l i 79 zl)
http://www.globetrotter.de/de/shop/detail.php?mod_nr=tw_02101&GTID=c57d12ab7e3fe767b67e322374b4934aa32
(z pokrywka, 8.5l, cena ~140zl)

Ostatnio poszukiwalem kociolka w Minsku na
Bialorusi, niestety bezskutecznie.

Jesli mialalbys wybor, to lepiej kupic nawet
drozszy, ale ze stali nierdzewnej. Wbrew obiegowym
opiniom, naczynia ze stali sa lzejsze (bo scianki
maja ciensze), bardziej trwale i znacznie latwiej
je umyc z sadzy.

Pozdrwaiam
Wojtek
Michał Wasiak
2006-01-18 11:35:09 UTC
Post by Wojciech Wierba
[...]
Eee, kociołki z płaskim dnem są dla mięczaków :)
Michał Wasiak
Art.
2006-01-18 12:19:48 UTC
Bry!
Post by Michał Wasiak
Eee, kociołki z płaskim dnem są dla mięczaków :)
Nie ma jak górska zupa z amonitów, gęsta i zabielać nie trzeba.

pozdro,
Art.
Michal Jankowski
2006-01-18 12:24:22 UTC
Post by Basia Z.
Interesuje mnie kociołek aluminiowy, który jest lekki i można go
nosić przy plecaku.
Stalowy nie bedzie ciezszy, za to jest o wiele trwalszy, latwiejszy w
myciu i w ogole. Natomiast pewnie bedzie drozszy.

MJ
Basia Z.
2006-01-18 12:26:05 UTC
Post by Wojciech Wierba
(z pokrywka, 8.5l, cena ~140zl)
O kurde !

Pozdrowienia

Basia
Michał Wasiak
2006-01-18 12:25:06 UTC
Post by Art.
Bry!
Post by Michał Wasiak
Eee, kociołki z płaskim dnem są dla mięczaków :)
Nie ma jak górska zupa z amonitów, gęsta i zabielać nie trzeba.
Amonity to chyba były głowonogi, nie mięczaki.
Michał Wasiak
Art.
2006-01-18 12:34:35 UTC
Bry!
Post by Michał Wasiak
Post by Art.
Post by Michał Wasiak
Eee, kociołki z płaskim dnem są dla mięczaków :)
Nie ma jak górska zupa z amonitów, gęsta i zabielać nie trzeba.
Amonity to chyba były głowonogi, nie mięczaki.
Po rozgotowaniu nie poczujesz różnicy.
Noooo, może są bardziej kwaskowate.

pozdro,
Art.
w***@poczta.onet.pl
2006-01-18 12:37:58 UTC
Post by Michał Wasiak
Amonity to chyba były głowonogi, nie mięczaki.
ps. Jakby były twardzielami, to by nie wyginęły.
przemek p
2006-01-18 13:00:19 UTC
U¿ytkownik "Basia Z."
Aczkolwiek pamiêtam taki rajd na który Przemek P. przytarga³ taki kocio³ek
¿eliwny.
¯eliwo to to chyba nie by³o, ale kocio³ek wa¿y³ trochê (mia³ jeszcze
nó¿ki).:-)
Ale to na pieczonki by³o przytargane, no i tylko dwa dni trzeba by³o
nosiæ.:-)

Mo¿e miedziany, ale on kosztuje trochê:
http://www.kovotlac.sk/prod01.htm
Ale za to jaki ³adny.:-)
--
pzdr
przemek
Michał Wasiak
2006-01-18 13:28:03 UTC
Post by przemek p
http://www.kovotlac.sk/prod01.htm
Ale za to jaki ładny.:-)
Piękna rzecz. Ale pewnie sporo waży.
Michał Wasiak
m.r
2006-01-18 13:30:07 UTC
Dnia Wed, 18 Jan 2006 11:39:41 +0100, Basia Z. napisał(a):

widzialem kidys (przed wakacjami ostatnimi) spory kociol w OBI a w min
mniejszy a w nim mniejszy... taki komplet chyba 4 czy 5. maja tam takie
rzeczy przed sezonem na stoisku turystyczno/ogrodowo/sportowym ;) sprawdz.

m.r
Michał
2006-01-18 14:20:11 UTC
Post by Michał Wasiak
Post by Art.
Bry!
Post by Michał Wasiak
Eee, kociołki z płaskim dnem są dla mięczaków :)
Nie ma jak górska zupa z amonitów, gęsta i zabielać nie trzeba.
Amonity to chyba były głowonogi, nie mięczaki.
W kwestii formalnej - głowonogi to gromada należąca do typu mięczaków :P
Czyli amonit to i głowonóg i mięczak :)
Piotr Miśkiewicz
2006-01-18 17:07:28 UTC
Post by Basia Z.
[...]
latem na rumuński wyjazd kupiłem dwa kociołki o poj. chyba 5 litrów.
cena jakoś tak 50-70zł, pamiętam, że właśnie to było najtańsze źródło
kociołków (sklep ze sprzętem harcerskim w Rybniku).
Jak kupowałem pierwszy, to w sklepie sprawiali wrażenie, że czegoś
takiego nie mają. Na szczęście widzialem to na półce. Za jakiś czas
mieli dostawę i nawet były tańsze.

a wygląda on tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/p75n9hu5zfq1n8ct.html

kociołek nadaje się na ognisko i ma pokrywkę.

wadą tych aluminiowych kociołków jest pałąk (z tego samego materiału).
Trzeba na niego uważać - łatwo się przepala

pozdrawia
Piotrek
Regent
2006-01-18 20:16:47 UTC
wiêkszo¶æ takich kocio³ków faktycznie sprzedaj± bez pokrywki.
He he he, moje (i paru innyh preclowiczów tak¿e) zas³u¿one ko³o, a mo¿e to
mój zas³u¿ony oddzia³, niegdy¶ zosta³o uhonorowane przez decydentow szczebla
wojewódzkiego pami±tkowym miedzianym talerzem ze stosown± i podnios³±
inskrypcj±. Wyró¿nienie by³o bardzo cenne i z powodzeniem przez wiele lat
funkconowa³o jak przykrywka do kocio³ka :-)

Pozdrawiam
Regent
S³awek (onet)
2006-01-22 09:59:32 UTC
A moze na S³owacji da siê co¶ takiego kupiæ taniej ?
Wczoraj widzia³em kocio³ki 5l (z kiepskiej jako¶ci stali nierdzewnej) bardzo
lekkie.
Cena... 6z³ za kg. Sam kocio³ek nie wiem czy wa¿y³ kilogram.
Auchan (Bielsko-Bia³a).

S³awek
***@atzcop.onet.pl

Następna strona >