bus Targanice - Andrychow
Olin
2005-04-06 11:34:21 UTC
Bracia i Siostry!
Jedynacy i Jedynaczki!

Czy ktoś z wyżej wymienionych orientuje się czy na trasie Targanice -
Andrychów kursują prywatne busy?
Nie ukrywam, że w razie występowania prywatnej inicjatywy w zakresie
przewozów interesowałyby mnie orientacyjne godziny odjazdów.

Nie muszę chyba dodawać, że z googlarki już korzystałem a rozkład PKS jest
mi znany.
--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Zasada Larsona:
Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.
Adrian
2005-04-06 18:45:43 UTC
kursuja ponoc - kumpel z wadowic podpowiedzial mi

pozdr

Adrian
Olin
2005-04-07 07:20:53 UTC
Post by Adrian
kursuja ponoc - kumpel z wadowic podpowiedzial mi
Dzięki.
--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ojciec jest najniebezpieczniejszym człowiekiem dla szatana."
Stanisław Krajski o Tadeuszu Rydzyku